Sunday 9 January 2011

5th anniversary ♥

7th of January 2011 is another year for us. 5 years being together is not an easy job.

Thanks for being with me. I love you.


His comment during the day:

'很不简单的我们在一起五年了,在这五年里我们一起经历了不少的风风雨雨。我很感谢上天让我遇见了你,如果我没遇见你或许我的人生不会有色彩也不会有今天的我。是你把我人生添满了色彩让我成长了许多,希望我们能一路的走下去。直到我们白头偕老,老婆我爱你。'


My words to him

我们是以‘老公’ ‘老婆’ 相称,每天亲切的一句话都够甜蜜了。谢谢你容忍我这个脾气不好的女朋友,还要是只有我能生气的。哈哈。你做的每一样事我都有铭记在心, 你送的东西我也好好保存的。最重要的,我们要浪漫下去哦,不要因为5年的感情,而忽略了它。 爱你哦,老公。



Thanks for the anniversary gift, me likey=)
A surprise present from him, Ceramic Watch, the one that I planned to buy in earlier.


The reason of me in love with ceramic watch because:

"Although you might think of ceramic as being a delicate material, new technologies can transform it into a durable scratch-resistant substance. Due to these recent innovations, ceramic can be used as a practical and fashionable material for watches."

So don't question me that why I prefer "plastic" watch. (p/s: especially for my little sis)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...